문제 링크입니다: www.acmicpc.net/problem/8710
8710번: Koszykarz
W pierwszej linii wejścia 3 liczby całkowite: k, w, m (1 ≤ k ≤ 200, 1 ≤ w, m ≤ 109), oznaczające odpowiednio wysokość Kozika, wymaganą przez trenera wysokość oraz wartość powiększania się guza po każdym uderzeniu.
www.acmicpc.net
간단한 구현 문제였습니다.
개발환경:Visual Studio 2017
지적, 조언, 질문 환영입니다! 댓글 남겨주세요~
반응형
'알고리즘 > BOJ' 카테고리의 다른 글
백준 8723번 Patyki (0) | 2021.03.14 |
---|---|
백준 8718번 Bałwanek (0) | 2021.03.14 |
백준 6778번 Which Alien? (0) | 2021.03.13 |
백준 6768번 Don't pass me the ball! (0) | 2021.03.13 |
백준 6764번 Sounds fishy! (0) | 2021.03.13 |