알고리즘/BOJ

백준 8710번 Koszykarz

꾸준함. 2021. 3. 14. 00:06

문제 링크입니다: www.acmicpc.net/problem/8710

 

8710번: Koszykarz

W pierwszej linii wejścia 3 liczby całkowite: k, w, m (1 ≤ k ≤ 200, 1 ≤ w, m ≤ 109), oznaczające odpowiednio wysokość Kozika, wymaganą przez trenera wysokość oraz wartość powiększania się guza po każdym uderzeniu.

www.acmicpc.net

간단한 구현 문제였습니다.

 

개발환경:Visual Studio 2017

 

지적, 조언, 질문 환영입니다! 댓글 남겨주세요~

반응형

'알고리즘 > BOJ' 카테고리의 다른 글

백준 8723번 Patyki  (0) 2021.03.14
백준 8718번 Bałwanek  (0) 2021.03.14
백준 6778번 Which Alien?  (0) 2021.03.13
백준 6768번 Don't pass me the ball!  (0) 2021.03.13
백준 6764번 Sounds fishy!  (0) 2021.03.13